Nazwisko jako wartość marketingowa
'Życie Warszawy' informuje, że Jose Mourinho, portugalski trener piłkarski, zastrzegł swoje imię i nazwisko w urzędzie patentowym jako znak towarowy. Mourinho będzie mógł czerpać zyski od każdego produktu, na którym znajdzie się jego imię i nazwisko. Dziennik zauważa, że Mourinho nie jest prekursorem w tej dziedzinie. Swoje nazwiska jako znaki towarowe zastrzegli m.in. gwiazdor Realu Madryt David Beckham, tenisistka Gabriela Sabatini i koszykarz Michael Jordan. Coraz częściej do urzędów patentowych zgłaszają się także polscy sportowcy. Z możliwości jakie daje prawo patentowe skorzystali m.in. chodziarz Robert Korzeniowski i skoczek narciarski Adam Małysz. 'Znak towarowy jest jak herb szlachecki. W przypadku znanego sportowca może uosabiać jego sukcesy, charyzmę i wartość marketingową' - wyjaśnia Jerzy Metelski, rzecznik prasowy Urzędu Patentowego RP. Zdaniem fachowców od marketingu sportowego szansę na zarabianie na swoich nazwiskach mają m.in. Sylwia Gruchała i Radosław Majdan.
Rehabilitacja po udarze - Centrum Opieki i Rehabilitacji Leśna Polana. Opieka 24h - krótkoterminowa i długoterminowa.
Woda destylowana demineralizowana i ultraczysta. Najwyższa jakość i szybka dostawa do Klienta. Zamów wodę online dla domu lub do firmy.
W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"

e-rolnik coraz bliżej?
e-rolnik coraz bliżej? Według badania Agribus 2010 przeprowadzonego przez Martin & Jacob, eksperta rynku rolnego, ponad 70%. gospodarstw rolnych o areale powyżej ...
Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit
Co-working w wersji 2.0. Nowa inicjatywa dla startupów Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit - twierdzi Adam Zygadlewicz, jeden z ...
Czy zawsze warto mieć reklamę PPC wyżej?
Z wynikami organicznymi Google jest podobnie, jak z reklamami w tej wyszukiwarce. Pierwotna prawda brzmi - im wyżej, tym lepiej. Aczkolwiek ...