Przeskocz menu

Aktualności

Warto wiedzieć

Polityka cenowa - niedoceniane narzędzie konkurowania i zwiększania zysków

Polityka cenowa jest najbardziej skutecznym narzędziem zwiększania zysków bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Nawet najprostsza strategia skorygowania typowych błędów może przynieść natychmiastowe rezultaty. Dla większości firm zwiększenie o 2% efektywnie uzyskiwanych cen oznacza wzrost zysków o 10%, 25% czy 50%. Jest to jak najbardziej możliwe, czego dowodzą liczne przykłady firm, które wdrożyły lepsze procesy i strategie ustalania cen. Zapraszamy na konferencję poświeconą skutecznej polityce cenowej.

Dlaczego warto wziąć udział w konferencji?
Dowiesz się dlaczego są tylko trzy sposoby zwiększania zysków: obniżka kosztów, zwiększenie sprzedaży oraz poprawa efektywności polityki cenowej
Zrozumiesz dlaczego każda firma ma ukryte rezerwy w poprawie polityki cenowej
Dowiesz się dlaczego firma ma dużo większą swobodę ustalania cen niż jej się to wydaje
Zrozumiesz, że można poprzez lepszą politykę cenową zwiększyć zyski nawet bez podnoszenia cen dla klientów!
Poznasz wymiary ustalania polityki cenowej (rynkowy, strategiczny i transakcyjny) oraz dowiesz się na czym polega zarządzanie nimi
Poznasz typowe błędy popełnianie przez firmy
Dowiesz się z czego składa się proces optymalizacji cen
Poznasz w szczegółach elementy procesu optymalizacji cen
Dowiesz się jak w praktyce poprawić proces ustalania cen i zarządzania polityką cenową w twojej firmie
Poznasz konkretne taktyki, narzędzia oraz procesy, które możesz natychmiast zastosować
Od strategicznego do taktycznego zarządzania ceną Polityka cenowa jako integralne narzędzie strategii firmy Proces "destrukcyjnej" innowacji a wyzwania dla polityki cenowej (kiedy pojawiają się szanse na zwiększenie cen, a kiedy dynamika rynkowa otwiera przestrzeń rynkowa dla "minimalistycznej" oferty) Polityka cenowa jako proces biznesowy mający kluczowy wpływ na bieżącą zyskowność firmy Kluczowe błędy polityki cenowej, które podważają realizację celów rynków i osłabiają konkurencyjność firmy: sprawdź czy twoja firma ich nie popełnia Wymiary polityki cenowej: rynkowy, strategiczny i transakcyjny Cena jako narzędzie walki konkurencyjnej: jak unikać konkurencji cenowej i jak prowadzić wojnę cenową jeśli nie da się jej uniknąć

Zasady efektywnej polityki cenowej Od zarządzania wartością (customer value) do zarządzania ceną W poszukiwaniu najlepszych obszarów do poprawy procesu ustalania cen Co to jest value-based pricing: modele, przykłady zastosowań, typowe błędy Elementy procesu optymalizacji polityki cenowej Optymalizacja struktury cen Optymalizacja poziomu cen Sposoby zróżnicowania cen dla różnych segmentów rynku (przykłady efektywnych działań i typowych błędów przynoszących rezultaty odwrotne do zamierzonych) Taktyki zwiększania "efektywnej ceny"

Implementacja i monitorowanie Na czym polega proces monitorowania "efektywnych cen" w przeciwieństwie do "oficjalnych" cen Proces "wyciekania zysków" poprzez błędy w zarządzaniu cenami Między "oficjalnymi" a ukrytymi rabatami: jak uzyskać kontrolę nad procesem rabatowania i dlaczego jest to absolutnie niezbędne dla utrzymania zyskowności firmy Systemy motywacji - co zrobić aby wspierały efektywną politykę cenową a nie prowadziły do patologicznych zachowań i utraty zysków Organizacyjne aspekty usprawniania polityki cenowej

Nowe trendy, taktyki i zastosowania Pozycjonowanie marketingowe a polityka cenowa: przykłady z polskiego rynku Six sigma pricing Sygnalizacja cenowa Ustalanie cen na dynamicznych rynkach Ustalanie cen informacji Psychologiczne aspekty ustalania cen Polityka cenowa dla dóbr masowych

22 listopada 2005 r., hotel Marriott, Warszawa

ContentLink.pl

powrót

Nasze realizacje

Co ostatnio zrobili?my

W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"

BAIT - Internet provider

BAIT - Internet provider