Czarny PR niczym obosieczny miecz
Według profesora Jerzego Olędzkiego z Instytutu Dziennikarstwa UW, czarny PR to ?wiadomie zaplanowane działanie. Zdaniem Piotra Tymochowicza, spin doctora i specjalisty od kreowania wizerunku, czarny PR to przede wszystkim sztuka zrywania relacji konkurenta z rynkiem i odbiorcami, przy jednoczesnym budowaniu pozytywnej więzi dla klienta. Jak czytamy na łamach 'Dlaczego', jedynym kryterium oceny czarnego PR jest rynek, który weryfikuje, czy czarny PR jest dobry, czy nie. 'Na pewno czarny PR to miecz obosieczny, który może okazać się bardzo groźny'-dodaje Tymochowicz. Mimo wszystko staje się on w Polsce coraz bardziej popularny. Na uczelniach wyższych pojawiły się przedmioty, które mają przygotować studentów do obcowania z tym zjawiskiem. Jest też coraz więcej chętnych, którzy chcą się czarnym PR zajmować. Dziennikarstwo sterowane, manipulacja, dezinformacja-to dziedziny często dziś podejmowane. Jak mówi Piotr Tymochowicz, praca w czarnym PR to praca 'prawie dla każdego'. Aby ją wykonywać wystarczy przejść odpowiednie szkolenie np. z technik manipulacyjnych i wyzbyć się oporów przed działaniem. W czarnym PR trzeba jednak zawsze pamiętać, że kto mieczem wojuje, od miecza ginie... DLACZEGO, CZARNE CHARAKTERY, 2005/11/01, PAWEŁ RUSAK
Rehabilitacja po udarze - Centrum Opieki i Rehabilitacji Leśna Polana. Opieka 24h - krótkoterminowa i długoterminowa.
Woda destylowana demineralizowana i ultraczysta. Najwyższa jakość i szybka dostawa do Klienta. Zamów wodę online dla domu lub do firmy.
W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"

e-rolnik coraz bliżej?
e-rolnik coraz bliżej? Według badania Agribus 2010 przeprowadzonego przez Martin & Jacob, eksperta rynku rolnego, ponad 70%. gospodarstw rolnych o areale powyżej ...
Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit
Co-working w wersji 2.0. Nowa inicjatywa dla startupów Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit - twierdzi Adam Zygadlewicz, jeden z ...
Czy zawsze warto mieć reklamę PPC wyżej?
Z wynikami organicznymi Google jest podobnie, jak z reklamami w tej wyszukiwarce. Pierwotna prawda brzmi - im wyżej, tym lepiej. Aczkolwiek ...