Przeskocz menu

Aktualności

Warto wiedzieć

Czarny PR niczym obosieczny miecz

Według profesora Jerzego Olędzkiego z Instytutu Dziennikarstwa UW, czarny PR to ?wiadomie zaplanowane działanie. Zdaniem Piotra Tymochowicza, spin doctora i specjalisty od kreowania wizerunku, czarny PR to przede wszystkim sztuka zrywania relacji konkurenta z rynkiem i odbiorcami, przy jednoczesnym budowaniu pozytywnej więzi dla klienta. Jak czytamy na łamach 'Dlaczego', jedynym kryterium oceny czarnego PR jest rynek, który weryfikuje, czy czarny PR jest dobry, czy nie. 'Na pewno czarny PR to miecz obosieczny, który może okazać się bardzo groźny'-dodaje Tymochowicz. Mimo wszystko staje się on w Polsce coraz bardziej popularny. Na uczelniach wyższych pojawiły się przedmioty, które mają przygotować studentów do obcowania z tym zjawiskiem. Jest też coraz więcej chętnych, którzy chcą się czarnym PR zajmować. Dziennikarstwo sterowane, manipulacja, dezinformacja-to dziedziny często dziś podejmowane. Jak mówi Piotr Tymochowicz, praca w czarnym PR to praca 'prawie dla każdego'. Aby ją wykonywać wystarczy przejść odpowiednie szkolenie np. z technik manipulacyjnych i wyzbyć się oporów przed działaniem. W czarnym PR trzeba jednak zawsze pamiętać, że kto mieczem wojuje, od miecza ginie... DLACZEGO, CZARNE CHARAKTERY, 2005/11/01, PAWEŁ RUSAK

ContentLink.pl

powrót

Nasze realizacje

Co ostatnio zrobiliśmy

W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy" dla operatora telekomunikacyjnego firmy BAIT. ...

BAIT - Internet provider

BAIT - Internet provider