Przeskocz menu

Aktualności

Warto wiedzieć

Tort reklamowy wyraźnie zmieni swoje oblicze w 2006 r.

Planerzy i marketerzy zrozumieli potrzebę stosowania wielokanałowej komunikacji marketingowej i łączenia mediów offline z online. Reklama zmierza mocno w stronę całkowitej multimedialności. Popularne wśród reklamodawców stają się również gry reklamowe. Badania pokazują, że advergaming ma być najszybciej rosnącym segmentem w mediach w 2006 roku (wzrost o 40%). Coraz częściej producenci gier umożliwiają umieszczanie przekazu reklamowego w swoich produktach - mówi Sławomir Stępniewski, prezes HYPERmedia, CEO ISOBAR CEE.

http://www.internetstandard.pl(...)id=87023

ContentLink.pl

powrót

Nasze realizacje

Co ostatnio zrobiliśmy

W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy" dla operatora telekomunikacyjnego firmy BAIT. ...

BAIT - Internet provider

BAIT - Internet provider