Przeskocz menu

Aktualności

Warto wiedzieć

Wyszukiwarki - reklama za miliardy

Prawie 6 mld dol. wydali w ubiegłym roku amerykańscy i kanadyjscy reklamodawcy na promocję w wyszukiwarkach internetowych. To o 44 proc. więcej niż rok wcześniej. A prognozy dla tego rynku są nadal bardzo dobre. W Polsce linki sponsorowane są mniej popularną formą reklamy internetowej niż na rynkach zachodnich (mają 7-10 proc. udział w torcie e-reklamy wobec 40 proc. w USA). W tym roku może się to jednak zmieniać. W pierwszych dniach stycznia swoje biuro w Polsce otworzył Google, zapowiadając duże akcje popularyzujące reklamę wyszukiwarkową wśród małych i średnich przedsiębiorstw. Jak podał w środę Pressserwis, także największy polski portal Onet.pl zapowiada na najbliższe miesiące dużą kampanię reklamową swojego serwisu wyszukiwawczego OnetSzukaj. Ma ona być prowadzona nie tylko online, ale także w mediach tradycyjnych - m.in. w radiu i tygodnikach.

http://www.biznesnet.pl/pp/18190

ContentLink.pl

powrót

Nasze realizacje

Co ostatnio zrobiliśmy

W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy" dla operatora telekomunikacyjnego firmy BAIT. ...

BAIT - Internet provider

BAIT - Internet provider