Przeskocz menu

Aktualności

Warto wiedzieć

Marketing szeptany zainteresował inwestorów

Agencje zajmujące się marketingiem szeptanym, czyli wykorzystującym więzi międzyludzkie do promocji marek, już przekonały do siebie reklamodawców. Teraz zaczynają pozyskiwać inwestorów finansowych. W Polsce nie odczuwa się zainteresowania ze strony inwestorów finansowych. Jedyną taką krajową firmą - Streetcom działająca od 2004 roku - interesowali się natomiast inwestorzy branżowi, czyli agencje reklamowe. Szef Streetcomu nie chce ujawniać ich nazw.

http://www.biznesnet.pl/pp/18212

ContentLink.pl

powrót

Nasze realizacje

Co ostatnio zrobiliśmy

W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy" dla operatora telekomunikacyjnego firmy BAIT. ...

BAIT - Internet provider

BAIT - Internet provider