Przeskocz menu

Aktualności

Warto wiedzieć

Acxiom bada preferencje Polaków odnośnie alkoholi

Wysokoprocentowe trunki cieszą się w Polsce dużą popularnością, szczególnie w karnawale... Acxiom Polska zapytał rodaków jakie rodzaje alkoholi preferują i sprawdził kim są konsumenci poszczególnych kategorii napojów. Zgodnie z tradycją, najbardziej popularnym wśród Polaków trunkiem alkoholowym jest wódka ? jej kupowanie deklaruje 57 proc. konsumentów. Coraz częściej na naszych stołach gości jednakże wino, w 2005 roku sięgnęło po nie ponad 46 proc. Polaków. Szampany popija 32 proc. badanych, natomiast whisky, koniaki i brandy kupuje ok.11 proc. klientów. Najmniejszą grupę odbiorców wśród napojów wyskokowych posiada gin i rum, które kupuje ok. 6 proc. respondentów. Porównując te dane z deklaracjami konsumentów z roku 2004 można zauważyć spadek zainteresowania wódką (w 2004 roku 64 proc. wskazań) oraz niewielki wzrost konsumpcji whisky (z 9 proc. w 2004 roku do 11 proc. w 2005).
W kategorii wódek najczęściej kupowaną marką jest Absolwent (32 proc. wskazań), Bols (28 proc.) oraz Sobieski (21 proc.). Do pierwszej piątki zakwalifikowała się ponad to Żubrówka (19 proc.) oraz Finlandia (14 proc.). Następną w kolejności marką był Smirnoff (13 proc.). Wybierając whisky najczęściej d ecydujemy się na Jonnie Walker?a Red oraz Ballantines?a - po 5 proc. wskazań. (TeKa)

ContentLink.pl

powrót

Nasze realizacje

Co ostatnio zrobiliśmy

W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy" dla operatora telekomunikacyjnego firmy BAIT. ...

BAIT - Internet provider

BAIT - Internet provider