Reklama łączona z inną marką - najlepiej w prasie
Jeśli planują Państwo reklamę łączoną z inną marką, najefektywniej będzie przeznaczyć budżet na reklamę prasową. Zgodnie z wynikami badań przeprowadzonych przez Instytut Psychologii UJ oraz PRO Media House, odbiorcy wyrazili większą chęć zakupu towarów po obejrzeniu łączonej reklamy właśnie w prasie.
Przewaga prasowej reklamy łączonej nad telewizyjną wyraża się także w wyższych ocenach prestiżu i markowości reklamowanych produktów. Prasa pozwala na bardziej ?statyczne? zapoznanie się z reklamą: to odbiorca decyduje, co jest tłem, a co elementem wyróżnionym. Sam decyduje o długości kontaktu z medium. Telewizja zaś wymusza bierne śledzenie opracowanego linearnie scenariusza.
Rehabilitacja po udarze - Centrum Opieki i Rehabilitacji Leśna Polana. Opieka 24h - krótkoterminowa i długoterminowa.
Woda destylowana demineralizowana i ultraczysta. Najwyższa jakość i szybka dostawa do Klienta. Zamów wodę online dla domu lub do firmy.
W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"
e-rolnik coraz bliżej?
e-rolnik coraz bliżej? Według badania Agribus 2010 przeprowadzonego przez Martin & Jacob, eksperta rynku rolnego, ponad 70%. gospodarstw rolnych o areale powyżej ...
Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit
Co-working w wersji 2.0. Nowa inicjatywa dla startupów Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit - twierdzi Adam Zygadlewicz, jeden z ...
Czy zawsze warto mieć reklamę PPC wyżej?
Z wynikami organicznymi Google jest podobnie, jak z reklamami w tej wyszukiwarce. Pierwotna prawda brzmi - im wyżej, tym lepiej. Aczkolwiek ...