Przeskocz menu

Aktualności

Warto wiedzieć

Reklama łączona z inną marką - najlepiej w prasie

Jeśli planują Państwo reklamę łączoną z inną marką, najefektywniej będzie przeznaczyć budżet na reklamę prasową. Zgodnie z wynikami badań przeprowadzonych przez Instytut Psychologii UJ oraz PRO Media House, odbiorcy wyrazili większą chęć zakupu towarów po obejrzeniu łączonej reklamy właśnie w prasie.

Przewaga prasowej reklamy łączonej nad telewizyjną wyraża się także w wyższych ocenach prestiżu i markowości reklamowanych produktów. Prasa pozwala na bardziej ?statyczne? zapoznanie się z reklamą: to odbiorca decyduje, co jest tłem, a co elementem wyróżnionym. Sam decyduje o długości kontaktu z medium. Telewizja zaś wymusza bierne śledzenie opracowanego linearnie scenariusza.

ContentLink.pl

powrót

Nasze realizacje

Co ostatnio zrobili?my

W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"

BAIT - Internet provider

BAIT - Internet provider