Jeszcze nie czas reklam wideo
Przedstawiciele 140 największych firm reklamowych w USA odpowiedzieli na pytania na temat teraźniejszości i przyszłości reklamy online. Linki sponsorowane staną się najpopularniejszą formą reklamy, duży wzrost zanotują przekazy typu rich media. W tegorocznych budżetach reklama wideo ma znaczenie marginalne.
Wyniki badania wskazują, że wydatki na reklamę online w roku 2006 pochłoną 20% budżetów reklamowych. W 2010 roku ma to być już 36%. Tak przynajmniej twierdzą przedstawiciele 140 największych amerykańskich firm branży reklamowej.
Linki sponsorowane mają stanowić 11% budżetu na reklamę online w 2006 roku, a w 2010 roku aż 23%. Według ankietowanych specjalistów wydatki na standardowe reklamy graficzne będą stanowiły w 2006 roku 28% budżetów na reklamę online, ale w 2010 roku już tylko 13%. Na reklamy typu rich media zostanie przeznaczone w 2006 roku 13% budżetów, w 2010 roku ma to być 18%. Wydatki na reklamę e-mailową będą stanowić w 2006 roku 11% budżetów, a w 2010 roku 13%.
Na reklamy wideo zostanie przeznaczone w tym roku tylko 5% budżetów reklamy online, na podcasty 4%, 2% na blogi, 2% na reklamę w urządzeniach mobilnych i 1% w grach komputerowych.
62% ankietowanych przyznało, że blogi są ryzykownym miejscem na reklamę, ze względu na nieprzewidywalną zawartość. 53% ankietowanych takie samo ryzyko łączy z serwisami tworzonymi przez społeczność (np.MySpace, YouTube).
81% ankietowanych uważa, że trzeba wykorzystać potęgę marketingu wirusowego jaką niosą ze sobą blogi. Jeszcze większy potencjał mają witryny generowane przez społeczność, za ich wykorzystaniem w marketingu wirusowym opowiedziało się 91% ankietowanych.
W badaniu wzięło udział 140 specjalistów z najważniejszych firm branży reklamowej. 60% ankietowanych pracowało w branży dłużej niż 15 lat, 30% dłużej niż 25 lat.
http://www.internetstandard.pl(...)id=94639
Rehabilitacja po udarze - Centrum Opieki i Rehabilitacji Leśna Polana. Opieka 24h - krótkoterminowa i długoterminowa.
Woda destylowana demineralizowana i ultraczysta. Najwyższa jakość i szybka dostawa do Klienta. Zamów wodę online dla domu lub do firmy.
W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"

e-rolnik coraz bliżej?
e-rolnik coraz bliżej? Według badania Agribus 2010 przeprowadzonego przez Martin & Jacob, eksperta rynku rolnego, ponad 70%. gospodarstw rolnych o areale powyżej ...
Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit
Co-working w wersji 2.0. Nowa inicjatywa dla startupów Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit - twierdzi Adam Zygadlewicz, jeden z ...
Czy zawsze warto mieć reklamę PPC wyżej?
Z wynikami organicznymi Google jest podobnie, jak z reklamami w tej wyszukiwarce. Pierwotna prawda brzmi - im wyżej, tym lepiej. Aczkolwiek ...