Ponad 1/3 klientów nie wróci na źle zaprojektowaną stronę
Dziewięciu na dziesięciu klientów rezygnuje z transakcji online po trzech nieudanych próbach. 1/3 nigdy już nie wróci na stronę, która pozostawiła negatywne wrażenie.
91% badanych po trzech nieudanych próbach zrezygnowało z transakcji.
36% powiedziało, że nie będzie więcej decydować się na usługi online firmy, która pozostawiła złe wrażenie. 20% wskazało, że złe doświadczenie online spowodowało, że zaprzestanie korzystać z usług firmy w internecie jak i w warunakach offline.
- Klienci rezygnują przede wszystkim w trakcie procesu zamawiania, który jest często zbyt skomplikowany - wyjaśniał Mark Aldridge z firmy badawczej Empirix.
- Problemem wielu stron są nieścisłości związane z systemem płatności. Na przykład użytkownik nie dostaje potwierdzenia po dokonaniu płatności kartą, wtedy chwyta za telefon i dzwoni do obsługi klienta. Takie zakupy online nie mają sensu - tłumaczył Mark Aldrifge.
Badanie zostało przeprowadzone przez firmę Empirix, na dwóch tysiącach brytyjskich klientów internetowych banków, sklepów i biur podróży.
Więcej: empirix.com
http://www.internetstandard.pl(...)id=94734
Rehabilitacja po udarze - Centrum Opieki i Rehabilitacji Leśna Polana. Opieka 24h - krótkoterminowa i długoterminowa.
Woda destylowana demineralizowana i ultraczysta. Najwyższa jakość i szybka dostawa do Klienta. Zamów wodę online dla domu lub do firmy.
W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"
e-rolnik coraz bliżej?
e-rolnik coraz bliżej? Według badania Agribus 2010 przeprowadzonego przez Martin & Jacob, eksperta rynku rolnego, ponad 70%. gospodarstw rolnych o areale powyżej ...
Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit
Co-working w wersji 2.0. Nowa inicjatywa dla startupów Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit - twierdzi Adam Zygadlewicz, jeden z ...
Czy zawsze warto mieć reklamę PPC wyżej?
Z wynikami organicznymi Google jest podobnie, jak z reklamami w tej wyszukiwarce. Pierwotna prawda brzmi - im wyżej, tym lepiej. Aczkolwiek ...