Ponad 80% osób nie słyszało o RSS
Abonenci newsletterów poświęcają na ich przeczytanie średnio 51 sekund. 69% listów było przeglądanych pobieżnie, 23% wnikliwie czytanych. Aż 82% badanych osób nie słyszało o kanałach RSS. Takie wnioski przynosi doroczny raport Nielsen Norman Group.
Średni czas procesu zamówienia newslettera wynosi 4 minuty, a rezygnacji z niego 1,5 minuty. Specjaliści z Nielsen Norman Group wskazują, że wiele osób, zamiast rezygnować z subskrypcji po prostu przestaje czytać newsletter, albo dodaje go do listy wiadomości typu spam.
Badacze wskazują, by przestać używać nazwy RSS na stronach. Aż 82% osób badanych zadeklarowało, że nie wie co ona oznacza. Według Nielsen Norman Group dużo więcej osób (autorzy nie podają ile procent), kojarzy nazwy takie jak "news feed", albo nazwy usługi np. "My Yahoo" czy "Bloglines".
Badanie "Email Newsletter Usability" zostało przeprowadzone na 93 osobach z USA, Japonii, Szwecji, Honk Kongu i Wielkiej Brytanii. Wykorzystano w nim m.in. technologię eyetracking. Opublikowany raport analizuje wady i zalety użyteczności newsletterów i kanałów RSS.
Więcej: Podsumowanie raportu (ang.) na http://www.nngroup.com/reports/newsletters/summary.html
Cały raport dostępny jest do kupienia za 398 USD.
http://www.internetstandard.pl(...)id=94810
Rehabilitacja po udarze - Centrum Opieki i Rehabilitacji Leśna Polana. Opieka 24h - krótkoterminowa i długoterminowa.
Woda destylowana demineralizowana i ultraczysta. Najwyższa jakość i szybka dostawa do Klienta. Zamów wodę online dla domu lub do firmy.
W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"

e-rolnik coraz bliżej?
e-rolnik coraz bliżej? Według badania Agribus 2010 przeprowadzonego przez Martin & Jacob, eksperta rynku rolnego, ponad 70%. gospodarstw rolnych o areale powyżej ...
Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit
Co-working w wersji 2.0. Nowa inicjatywa dla startupów Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit - twierdzi Adam Zygadlewicz, jeden z ...
Czy zawsze warto mieć reklamę PPC wyżej?
Z wynikami organicznymi Google jest podobnie, jak z reklamami w tej wyszukiwarce. Pierwotna prawda brzmi - im wyżej, tym lepiej. Aczkolwiek ...