Mama w sieci
Co robią amerykańskie matki w wolnym czasie? Zaglądają do internetu. Z badania "Moms Online: Parenting with Web 2.0" opublikowanego przez serwis eMarketer wynika, że pod koniec ub. roku w USA aktywnie z sieci korzystały 32 miliony kobiet posiadających dzieci. Szacuje się, że ich liczba do 2010 roku wzrośnie o 14 proc., osiągając poziom ponad 36 milionów osób.
Co ciekawe amerykańskie mamy chętniej niż witryny poświęcone rodzinie odwiedzają m.in. serwisy aukcyjne i sportowe.
Matki stanowią w Stanach Zjednoczonych niemal jedną trzecią damskiej części tamtejszej grupy internautów. Z danych opublikowanych przez serwis eMarketer wynika, że w ubiegłym roku z sieci korzystało 90 mln kobiet.
http://www.mediarun.pl/news/id/16006
Rehabilitacja po udarze - Centrum Opieki i Rehabilitacji Leśna Polana. Opieka 24h - krótkoterminowa i długoterminowa.
Woda destylowana demineralizowana i ultraczysta. Najwyższa jakość i szybka dostawa do Klienta. Zamów wodę online dla domu lub do firmy.
W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"

e-rolnik coraz bliżej?
e-rolnik coraz bliżej? Według badania Agribus 2010 przeprowadzonego przez Martin & Jacob, eksperta rynku rolnego, ponad 70%. gospodarstw rolnych o areale powyżej ...
Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit
Co-working w wersji 2.0. Nowa inicjatywa dla startupów Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit - twierdzi Adam Zygadlewicz, jeden z ...
Czy zawsze warto mieć reklamę PPC wyżej?
Z wynikami organicznymi Google jest podobnie, jak z reklamami w tej wyszukiwarce. Pierwotna prawda brzmi - im wyżej, tym lepiej. Aczkolwiek ...