Wydawcy zarabiają w Internecie
W tym roku ich przychody powinny sięgnąć 1,4 mld dolarów. Internauci coraz częściej szukają wiadomości w sieci, która przyciąga też rosnącą liczbę dużych reklamodawców. Doceniają oni znaczenie, jakie ma znana marka, przewidywalna jakość i treść - twierdzi firma badawcza eMarketer w swym ostatnim raporcie dotyczącym aktywności internetowej wydawców gazet.
Dzienniki zarabiają zarówno na sprzedaży prenumeraty wydań on-line, jak i na reklamach. Według raportu sektor gazet on-line czeka w tym roku podobne tempo wzrostu jak w ubiegłym, gdy amerykańscy wydawcy zarobili w Internecie ponad miliard dolarów, o 38 proc. więcej niż w 2003 r. W tym czasie wartość całego rynku reklam on-line wzrosła o 32,5 proc. Jak ocenia się w raporcie, biorąc pod uwagę dobre wyniki pierwszego półrocza, także w 2005 r. wydawcy amerykańskich gazet mogą liczyć na podobny wzrost przychodów wydań on-line. I podobnie jak w ubiegłym roku dynamiką przewyższą one wzrost rynku reklamy w sieci.
http://rzeczpospolita.pl/gazet(...)_11.html
Rehabilitacja po udarze - Centrum Opieki i Rehabilitacji Leśna Polana. Opieka 24h - krótkoterminowa i długoterminowa.
Woda destylowana demineralizowana i ultraczysta. Najwyższa jakość i szybka dostawa do Klienta. Zamów wodę online dla domu lub do firmy.
W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"
e-rolnik coraz bliżej?
e-rolnik coraz bliżej? Według badania Agribus 2010 przeprowadzonego przez Martin & Jacob, eksperta rynku rolnego, ponad 70%. gospodarstw rolnych o areale powyżej ...
Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit
Co-working w wersji 2.0. Nowa inicjatywa dla startupów Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit - twierdzi Adam Zygadlewicz, jeden z ...
Czy zawsze warto mieć reklamę PPC wyżej?
Z wynikami organicznymi Google jest podobnie, jak z reklamami w tej wyszukiwarce. Pierwotna prawda brzmi - im wyżej, tym lepiej. Aczkolwiek ...