Gdzie najczęściej szukamy opinii?
Na marginesie głównego celu badania przeprowadzonego przez Centrum Nowej Technologii pojawiły się wyniki dotyczące miejsc, gdzie internauci najczęściej szukają opinii o wydarzeniach.
55,5% respondentów badania "Wizerunek firm w internecie", przeprowadzonego w dniach 7-20 czerwca za pomocą internetowych ankiet, opinii o wydarzeniach szuka w internecie.
23,2% użytkowników sieci szuka ich też w prasie. Na dalszych miejscach uplasowały się: telewizja - 12,5%, radio - 5,2% i przekaz ustny (3,5%).
Oczywiste jest, że przede wszystkim w internecie można odnaleźć opinie i komentarze formułowane przez tzw. zwykłego człowieka. Inne media, mimo wzrostu poziomu interaktywności, wciąż przedstawić mogę jedynie mały wycinek takich opinii. Opierają się przede wszystkim na komentarzach ekspertów, sporadycznie zapraszając do dyskusji widzów, słuchaczy czy czytelników.
W przypadku źródła opinii o produktach i usługach, podział mediów wygląda inaczej. Wciąż głównym źródłem informacji jest internet - wskazało go ponad 69% internautów. Na drugim miejscu jest już jednak przekaz ustny - 14,9%).
Autorzy raportu sumują te wyniki: "Widać warto świadczyć dobre usługi i sprzedawać niezawodne produkty, gdyż prawdopodobieństwo polecenia przez zadowolonego klienta jest bardzo duże, tym bardziej, gdy pozytywne komentarze zamieści w Internecie".
Więcej wyników badania - wraz z odpowiedzią na pytanie, jaką domenę powinna wybrać firma - w raporcie dostępnym pod adresem cntech.pl.
http://www.internetstandard.pl(...)id=95144
Rehabilitacja po udarze - Centrum Opieki i Rehabilitacji Leśna Polana. Opieka 24h - krótkoterminowa i długoterminowa.
Woda destylowana demineralizowana i ultraczysta. Najwyższa jakość i szybka dostawa do Klienta. Zamów wodę online dla domu lub do firmy.
W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"

e-rolnik coraz bliżej?
e-rolnik coraz bliżej? Według badania Agribus 2010 przeprowadzonego przez Martin & Jacob, eksperta rynku rolnego, ponad 70%. gospodarstw rolnych o areale powyżej ...
Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit
Co-working w wersji 2.0. Nowa inicjatywa dla startupów Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit - twierdzi Adam Zygadlewicz, jeden z ...
Czy zawsze warto mieć reklamę PPC wyżej?
Z wynikami organicznymi Google jest podobnie, jak z reklamami w tej wyszukiwarce. Pierwotna prawda brzmi - im wyżej, tym lepiej. Aczkolwiek ...