Reuters inwestuje w blogi
Reuters podjął współpracę z firmą Pluck, która zajmuje się dystrybucją treści pochodzących z blogów. Agencja informacyjna będzie dostarczać swoim klientom nie tylko newsy, ale także komentarze i analizy pisane przez najbardziej wpływowych blogerów. Wartość umowy to 7 mln USD.
W ramach umowy, Reuters ma dostarczać swoim klientom treści z prawie trzech tysięcy wybranych blogów.
Technologia BlogBurst firmy Pluck ma pomóc tradycyjnym wydawcom uzupełnić serwisy WWW o komentarze i analizy pochodzące od autorów niezależnych i amatorów.
Z BlogBurst korzystają m.in. witryny dzienników Washington Post i USA Today. System automatycznie dobiera treści w ramach kategorii takich jak polityka, sport, nauka, zdrowie czy rozrywka. Wpisy z blogów są wyświetlane obok tekstów pochodzących do profesjonalnych dziennikarzy.
Pluck specjalizuje się w obszarze tzw. social media. Poza BlogBurst dostarcza rozwiązanie SiteLife, dzięki któremu wydawcy mogą w łatwy sposób wzbogacić serwis o blogi, komentarze, czy funkcję udostępniania zdjęć przez użytkowników.
Umowa z największą agencją informacyjną świata umożliwi Pluck rozwój na rynkach Europy i Azji, uważają przedstawiciele obydwu firm.
Źródło: Reuters
Więcej: www.pluck.com
http://www.idg.pl/news/102396.html
Rehabilitacja po udarze - Centrum Opieki i Rehabilitacji Leśna Polana. Opieka 24h - krótkoterminowa i długoterminowa.
Woda destylowana demineralizowana i ultraczysta. Najwyższa jakość i szybka dostawa do Klienta. Zamów wodę online dla domu lub do firmy.
W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"
e-rolnik coraz bliżej?
e-rolnik coraz bliżej? Według badania Agribus 2010 przeprowadzonego przez Martin & Jacob, eksperta rynku rolnego, ponad 70%. gospodarstw rolnych o areale powyżej ...
Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit
Co-working w wersji 2.0. Nowa inicjatywa dla startupów Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit - twierdzi Adam Zygadlewicz, jeden z ...
Czy zawsze warto mieć reklamę PPC wyżej?
Z wynikami organicznymi Google jest podobnie, jak z reklamami w tej wyszukiwarce. Pierwotna prawda brzmi - im wyżej, tym lepiej. Aczkolwiek ...