Święta przez internet
Rok 2006 ma być rekordowym pod względem zakupów świątecznych przez internet. Więcej użytkowników niż dotychczas zamówi prezenty w sieci - wynika z badania przeprowadzonego przez BIGresearch.
Prawie połowa (47,1 proc.) badanych zapowiada, że przynajmniej jeden prezent pochodził będzie ze sklepów lub aukcji internetowych. Rok wcześniej ich udział wynosił 36 proc.
Większość respondentów (88,7 proc.) przyznaje też, że przegląda zawartość internetu w poszukiwaniu pomysłów na upominki dla najbliższych. W tym celu internauci najczęściej korzystają z przeglądarki Google.com (23.6 proc.), Yahoo.com (7,2 proc.), Amazon.com (5,5 proc.) i eBay (3,7 proc.).
Najpopularniejsze w tym aspekcie są sprzęt elektroniczny (39.3 proc. osób szukało ofert i informacji na ten temat przed wybraniem się do sklepu w ciągu ostatnich 90 dni), ubrania (20 proc.) oraz urządzenia domowe (19,6 proc.).
Prognozy przewidują, że wydatki na zakupy świąteczne przypadające na jednego klienta wyniosą w tym roku 791 dolarów.
http://www.mediarun.pl/news/id/18218
Rehabilitacja po udarze - Centrum Opieki i Rehabilitacji Leśna Polana. Opieka 24h - krótkoterminowa i długoterminowa.
Woda destylowana demineralizowana i ultraczysta. Najwyższa jakość i szybka dostawa do Klienta. Zamów wodę online dla domu lub do firmy.
W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"
e-rolnik coraz bliżej?
e-rolnik coraz bliżej? Według badania Agribus 2010 przeprowadzonego przez Martin & Jacob, eksperta rynku rolnego, ponad 70%. gospodarstw rolnych o areale powyżej ...
Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit
Co-working w wersji 2.0. Nowa inicjatywa dla startupów Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit - twierdzi Adam Zygadlewicz, jeden z ...
Czy zawsze warto mieć reklamę PPC wyżej?
Z wynikami organicznymi Google jest podobnie, jak z reklamami w tej wyszukiwarce. Pierwotna prawda brzmi - im wyżej, tym lepiej. Aczkolwiek ...