Blogowy product placement kwitnie
Jesteś przekonany, że bloggerzy to osoby niezależne, wyrażające własne opinie na interesujące je tematy? Wkrótce możesz zmienić swoje zdanie Nowy, coraz popularniejszy ostatnio trend, stawia bowiem blogosferę w zupełnie innym świetle.
Pojawiły się pomysły na płacenie internautom za umieszczanie w swoich internetowych pamiętnikach informacji i opinii - oczywiście najlepiej pozytywnych - o produktach danej firmy. Ten szczególny rodzaj product placement oferują firmom takie serwisy, jak PayPerPost (www.payperpost.com) czy ReviewMe (www.reviewme.com/why.php).
Obecność na "językach" blogerów to niewątpliwie ciekawy sposób na wywołanie pozytywnego szumu wokół produktu, jednocześnie jednak pomysł ten budzi wątpliwości natury etycznej - zauważa serwis BizReport. Niesie ze sobą również pewne niebezpieczeństwa...
Blogerzy dostają zapłatę za pisanie o produkcie, a nie za jego chwalenie - podkreśla BizReport. A zważywszy na fakt, iż użytkownicy dużo większą uwagę przywiązują do osobistych opinii internautów, niż do innego rodzaju promocji, nieprzychylne uwagi na temat produktu mogą wywrzeć bardzo negatywny wpływ zarówno na wizerunek, jak i na poziom sprzedaży produktów danej firmy.
Mimo wszelkich zastrzeżeń i niebezpieczeństw, jakie niesie ze sobą to nowe zjawisko, płacenie blogerom za pisanie o produktach firmy cieszy się rosnącym zainteresowaniem ze strony przedsiębiorstw, które mają nadzieję na wywołanie w ten sposób pozytywnego szumu wokół swoich wyrobów oraz uzyskanie informacji zwrotnych o tym, jak są one postrzegane wśród potencjalnych klientów.
http://www.mediarun.pl/news/id/18177
W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy" dla operatora telekomunikacyjnego firmy BAIT. ...

e-rolnik coraz bliżej?
e-rolnik coraz bliżej? Według badania Agribus 2010 przeprowadzonego przez Martin & Jacob, eksperta rynku rolnego, ponad 70%. gospodarstw rolnych o areale powyżej ...
Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit
Co-working w wersji 2.0. Nowa inicjatywa dla startupów Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit - twierdzi Adam Zygadlewicz, jeden z ...
Czy zawsze warto mieć reklamę PPC wyżej?
Z wynikami organicznymi Google jest podobnie, jak z reklamami w tej wyszukiwarce. Pierwotna prawda brzmi - im wyżej, tym lepiej. Aczkolwiek ...