Czterosekundowa granica dla sklepów on-line
Jeśli czas załadowania strony internetowej trwa dłużej niż cztery sekundy, użytkownicy często rezygnują z jej odwiedzenia - wynika z najnowszych badań przeprowadzonych przez firmę badawczą Akamai. Granicą są cztery sekundy. Trzy czwarte badanych nie jest skłonna powrócić do witryny, której uruchomienie trwa dłużej.
Czynnik ten jest istotny zwłaszcza dla sklepów internetowych. Akamai przebadał tych, którzy regularnie od minimum dwóch lat robią zakupy w ramach tego medium. Respondenci, wydający w internecie ponad 1 500 dolarów rocznie, wybrali właśnie czas ładowania strony jako najważniejszy dla nich czynnik.
Wśród pięciuset najpopularniejszych sklepów internetowych w Stanach Zjednoczonych, strony połowy ładują się dłużej niż cztery sekundy - wynika z raportu Akamai. Co piąty użytkownik internetu (ok. 20 proc.)
w USA i Europie deklaruje, że zrobi ponownie zakupy w sklepie internetowym, chociaż według jego opinii działa on źle.
Podobne badania przeprowadzono już we wczesnych dniach sklepów internetowych. Wówczas użytkownicy deklarowali dwa razy dłuższy czas oczekiwania na pojawienie się witryny.
Firma Akamai przeprowadziła swoje badanie na próbie 1 000 osób w wieku 15+ we wrześniu br.
http://www.mediarun.pl/news/id/18156
Rehabilitacja po udarze - Centrum Opieki i Rehabilitacji Leśna Polana. Opieka 24h - krótkoterminowa i długoterminowa.
Woda destylowana demineralizowana i ultraczysta. Najwyższa jakość i szybka dostawa do Klienta. Zamów wodę online dla domu lub do firmy.
W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"
e-rolnik coraz bliżej?
e-rolnik coraz bliżej? Według badania Agribus 2010 przeprowadzonego przez Martin & Jacob, eksperta rynku rolnego, ponad 70%. gospodarstw rolnych o areale powyżej ...
Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit
Co-working w wersji 2.0. Nowa inicjatywa dla startupów Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit - twierdzi Adam Zygadlewicz, jeden z ...
Czy zawsze warto mieć reklamę PPC wyżej?
Z wynikami organicznymi Google jest podobnie, jak z reklamami w tej wyszukiwarce. Pierwotna prawda brzmi - im wyżej, tym lepiej. Aczkolwiek ...