Przeskocz menu

Aktualności

Warto wiedzieć

Nielsen/NetRatings: internet + telewizja

Firma badawcza Nielsen/NetRatings pracuje nad stworzeniem nowego panelu internetowo-telewizyjnego w celu zapewnienia swoim klientom lepszego wglądu w rynkowe zachowania konsumentów i ich stosunek do obu tych mediów.

Począwszy od tego tygodnia firma będzie testowała nowe narzędzie, sprawdzając jak dane dotyczące internetu wpłyną na panel telewizyjny. Planowana jest również instalacja dodatkowego oprogramowania u osób biorących udział w badaniu.

Jeżeli testy zakończą się powodzeniem nowy panel zostanie oficjalnie wprowadzony do oferty w przyszłym roku.

- W sytuacji, gdy internet jako machina reklamowa rośnie w siłę i oferuje nowe rozwiązania, bardzo istotne jest zrozumienie interakcji pomiędzy tymi mediami - wyjaśnia Paul Donato, chief research officer Nielsen Media Research.

http://www.mediarun.pl/news/id/18110

ContentLink.pl

powrót

Nasze realizacje

Co ostatnio zrobiliśmy

W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy" dla operatora telekomunikacyjnego firmy BAIT. ...

BAIT - Internet provider

BAIT - Internet provider