84 proc. Polaków nie czyta blogów
Jedynie 16 proc. Polaków przynajmniej raz w tygodniu czyta blogi - wynika z badania Action because of a blog przeprowadzonego na zlecenie agencji public relations Edelman Worldwide. W pozostałych krajach objętych badaniem, oprócz Belgii, blogi czyta prawie 25 proc. mieszkańców.
Badanie dotyczyło wpływu blogów na podejmowanie różnych działań. I tak po przeczytaniu bloga najczęściej decydowano się na podpisanie jakiejś petycji albo uczestnictwo w spotkaniu politycznym bądź społecznym (7 proc.). Na kolejnych miejscach wymieniano m.in. zapisanie się do klubu lub organizacji. Za granicą treści w blogach mają większy wpływ na decyzje niż w Polsce, np. w Wielkiej Brytanii petycje po przeczytaniu bloga podpisało 43 proc. badanych, we Francji - 37 proc., w USA - 36 proc., w Belgii - 24 proc.
Badanie przeprowadziła firma StrategyOne na zlecenie Edelman Worldwide w pięciu krajach: w Wielkiej Brytanii, we Francji, w Belgii, USA i Polsce. U nas badanie przeprowadzono na grupie 1038 respondentów.
(PS)
http://www.press.pl/newsy/poka(...)89&rss=1
Rehabilitacja po udarze - Centrum Opieki i Rehabilitacji Leśna Polana. Opieka 24h - krótkoterminowa i długoterminowa.
Woda destylowana demineralizowana i ultraczysta. Najwyższa jakość i szybka dostawa do Klienta. Zamów wodę online dla domu lub do firmy.
W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"
e-rolnik coraz bliżej?
e-rolnik coraz bliżej? Według badania Agribus 2010 przeprowadzonego przez Martin & Jacob, eksperta rynku rolnego, ponad 70%. gospodarstw rolnych o areale powyżej ...
Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit
Co-working w wersji 2.0. Nowa inicjatywa dla startupów Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit - twierdzi Adam Zygadlewicz, jeden z ...
Czy zawsze warto mieć reklamę PPC wyżej?
Z wynikami organicznymi Google jest podobnie, jak z reklamami w tej wyszukiwarce. Pierwotna prawda brzmi - im wyżej, tym lepiej. Aczkolwiek ...