Klienci liczą się z opiniami autorów blogów
Przy podejmowaniu decyzji o zakupach Europejczycy bardziej ufają autorom blogów niż informacjom w reklamach telewizyjnych - wynika z badań instytutu Ipsos Mori.
Najczęściej do blogów sięgają Francuzi (90 proc. respondentów), w pozostałych badanych krajach Europy Zachodniej średnia wynosi 50 proc. Co trzeci badany Europejczyk przyznał, że zrezygnował z planowanego zakupu po przeczytaniu negatywnej opinii w blogu, natomiast 52 proc. dało się nakłonić do zakupu dzięki rekomendacji autorów internetowych dzienników. Informacjom w blogach wierzy 24 proc. ankietowanych, tymczasem reklamie telewizyjnej - 17 proc., a reklamie w e-mailach - 14 proc.
http://www.press.pl/newsy/poka(...)81&rss=1
Rehabilitacja po udarze - Centrum Opieki i Rehabilitacji Leśna Polana. Opieka 24h - krótkoterminowa i długoterminowa.
Woda destylowana demineralizowana i ultraczysta. Najwyższa jakość i szybka dostawa do Klienta. Zamów wodę online dla domu lub do firmy.
W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"
e-rolnik coraz bliżej?
e-rolnik coraz bliżej? Według badania Agribus 2010 przeprowadzonego przez Martin & Jacob, eksperta rynku rolnego, ponad 70%. gospodarstw rolnych o areale powyżej ...
Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit
Co-working w wersji 2.0. Nowa inicjatywa dla startupów Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit - twierdzi Adam Zygadlewicz, jeden z ...
Czy zawsze warto mieć reklamę PPC wyżej?
Z wynikami organicznymi Google jest podobnie, jak z reklamami w tej wyszukiwarce. Pierwotna prawda brzmi - im wyżej, tym lepiej. Aczkolwiek ...