Przeskocz menu

Aktualności

Warto wiedzieć

Klienci liczą się z opiniami autorów blogów

Przy podejmowaniu decyzji o zakupach Europejczycy bardziej ufają autorom blogów niż informacjom w reklamach telewizyjnych - wynika z badań instytutu Ipsos Mori.

Najczęściej do blogów sięgają Francuzi (90 proc. respondentów), w pozostałych badanych krajach Europy Zachodniej średnia wynosi 50 proc. Co trzeci badany Europejczyk przyznał, że zrezygnował z planowanego zakupu po przeczytaniu negatywnej opinii w blogu, natomiast 52 proc. dało się nakłonić do zakupu dzięki rekomendacji autorów internetowych dzienników. Informacjom w blogach wierzy 24 proc. ankietowanych, tymczasem reklamie telewizyjnej - 17 proc., a reklamie w e-mailach - 14 proc.

http://www.press.pl/newsy/poka(...)81&rss=1

ContentLink.pl

powrót

Nasze realizacje

Co ostatnio zrobiliśmy

W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy" dla operatora telekomunikacyjnego firmy BAIT. ...

BAIT - Internet provider

BAIT - Internet provider