Reklamy z zupełnie nagimi kobietami nie są skuteczne
Reklamy z zupełnie nagimi modelkami działają najmniej - wynika z badań przeprowadzonych przez dom mediowy PRO Media House wspólnie z Instytutem Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Z badań wynika, że wątki erotyczne przyciągają uwagę do reklamy, ale jednocześnie utrudniają jej zapamiętywanie. Badanie polegało na tym, że mężczyznom w wieku 24-35 lat pracującym w firmie średniej wielkości zaprezentowano reklamę w trzech wariantach: z kobietą nagą, półnagą i całkowicie ubraną. Z wypełnionych przez nich kwestionariuszy wynika, że w przypadku nośników reklamy zewnętrznej najlepiej zapamiętana została reklama, na której modelka była półnaga. Z kolei w prasie najskuteczniejsza była reklama z ubraną modelką. Natomiast umieszczenie w reklamie nagiej kobiety przyniosło odwrotny od zamierzonego efekt, bo odwróciła ona uwagę większości badanych mężczyzn od reklamowanego produktu.
(MAZ)
http://www.press.pl/newsy/poka(...)57&rss=1
Rehabilitacja po udarze - Centrum Opieki i Rehabilitacji Leśna Polana. Opieka 24h - krótkoterminowa i długoterminowa.
Woda destylowana demineralizowana i ultraczysta. Najwyższa jakość i szybka dostawa do Klienta. Zamów wodę online dla domu lub do firmy.
W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"
e-rolnik coraz bliżej?
e-rolnik coraz bliżej? Według badania Agribus 2010 przeprowadzonego przez Martin & Jacob, eksperta rynku rolnego, ponad 70%. gospodarstw rolnych o areale powyżej ...
Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit
Co-working w wersji 2.0. Nowa inicjatywa dla startupów Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit - twierdzi Adam Zygadlewicz, jeden z ...
Czy zawsze warto mieć reklamę PPC wyżej?
Z wynikami organicznymi Google jest podobnie, jak z reklamami w tej wyszukiwarce. Pierwotna prawda brzmi - im wyżej, tym lepiej. Aczkolwiek ...