Blogi, wideo, VoIP zanotowały największe wzrosty popularności
Największe wzrosty popularności wśród amerykańskich internautów zanotowały blogi, wideo i telefonia VoIP. Jednak nadal są one daleko w tyle jeśli chodzi o trzy najpopularniejsze aktywności: e-mail, informacje/newsy oraz zakupy online.
11,4% amerykańskich internautów oglądało w ciągu ostatnich 30 dni wideo online, to o 123% więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku, wynika z badań ankietowych Mediamark Research. Blogi odwiedza 6,7% internautów z USA, o 163% więcej niż rok wcześniej. Trzecią aktywnością, która zanotowała największy wzrost jest telefonia VoIP, z której korzysta 2,6% amerykańskich internautów, o prawie 200% więcej niż w 2005 roku.
Jednak wymienione aktywności nadal należą do najmniej popularnych. Amerykańscy użytkownicy internetu najczęściej korzystają z e-maila (70,5%), zaglądają do sieci po informacje, newsy(40,2%), dokonują zakupów online (34,2%), płacą rachunki (30,7%) oraz korzystają z komunikatorów (26,8%).
Źródło: MarketingVOX, Mediamark Research
http://www.idg.pl/news/103869.html
Rehabilitacja po udarze - Centrum Opieki i Rehabilitacji Leśna Polana. Opieka 24h - krótkoterminowa i długoterminowa.
Woda destylowana demineralizowana i ultraczysta. Najwyższa jakość i szybka dostawa do Klienta. Zamów wodę online dla domu lub do firmy.
W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"
e-rolnik coraz bliżej?
e-rolnik coraz bliżej? Według badania Agribus 2010 przeprowadzonego przez Martin & Jacob, eksperta rynku rolnego, ponad 70%. gospodarstw rolnych o areale powyżej ...
Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit
Co-working w wersji 2.0. Nowa inicjatywa dla startupów Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit - twierdzi Adam Zygadlewicz, jeden z ...
Czy zawsze warto mieć reklamę PPC wyżej?
Z wynikami organicznymi Google jest podobnie, jak z reklamami w tej wyszukiwarce. Pierwotna prawda brzmi - im wyżej, tym lepiej. Aczkolwiek ...