Przeskocz menu

Aktualności

Warto wiedzieć

Poradnik SEO PR

SEO PR to połączenie internetowych działań public relations z search engine optimization. Polega na specyficznym konstruowaniu materiałów PR - tak, aby były one odpowiednio nasycone słowami kluczowymi - takimi słowami, które są najczęściej wpisywane do wyszukiwarek przez target danej marki (przez dziennikarzy, klientów, czy inną grupę docelową).

'Piarowa' obecność medialna

Celem każdego 'piarowca' jest obecność popularyzowanej przez niego marki w mediach - wybranych czasopismach, telewizji, stacjach radiowych, oraz w Internecie.

O ile w mediach tradycyjnych owa obecność jest sprawą stosunkowo oczywistą (ilość, częstotliwość publikacji w wybranych tytułach) o tyle w Sieci 'podtrzymanie' obecności na satysfakcjonującym poziomie wymaga dodatkowych zabiegów optymalizacyjnych (tak jak czyni się to w przypadku serwisów WWW) ponieważ do materiałów udostępnianych online internauci docierają przede wszystkim poprzez wyszukiwarki (3,5 miliarda zapytań dziennie).

Optymalizacja oznacza zatem w tym przypadku dostosowanie materiału do wymagań wyszukiwarek internetowych, aby był on odpowiednio zindeksowany i - co za tym idzie - często prezentowany internautom w wynikach wyszukiwania na wysokich pozycjach.

Więcej na

http://www.biznesnet.pl/a/9474

ContentLink.pl

powrót

Nasze realizacje

Co ostatnio zrobiliśmy

W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy" dla operatora telekomunikacyjnego firmy BAIT. ...

BAIT - Internet provider

BAIT - Internet provider