Innowacyjny pomysł
Najbardziej znany na świecie tygodnik o tematyce gospodarczej, "The Economist", uruchomił serwis internetowy, w którym każdego wydania gazety będzie można posłuchać w wersji audio. Wydawca zapewnia, że jest to wyjście naprzeciw potrzebom tych odbiorców, którzy nie mają czasu na czytanie.
Tygodnik zdaje sobie sprawę z innowacyjności tego pomysłu i rzeczywiście jest pierwszą na tym rynku publikacją, którą można przesłuchać w całości. Jest to dalszy krok rozszerzający ofertę innych wydawców, którzy oferują kawałki newsów lub artykułów w formie podcastów. Od tego tygodnia, czytelnicy (czy raczej słuchacze) będą mogli ściągnąć ze strony tygodnika każdy artykuł w całości lub w interesujących ich częściach.
"The Economist" w wersji papierowej chwali się średnim tygodniowym nakładem w wysokości 1,197,712 sztuk. Wersja audio tygodnika będzie darmowa dla prenumeratorów pisma, dla każdego innego zainteresowanego, cena jednego wydania audio wynosić będzie 4 funty.
Tygodnik podobno spotkał się z bardzo pozytywną reakcją tzw. beta testerów nowej oferty.
Do dystrybucji audio wersji "The Economist" włączył się sklep iTunes. Stamtąd, jak również ze strony internetowej tygodnika "The Economist", można pobrać pięciominutową zajawkę najnowszego wydania oraz przykładowy artykuł.
Źródło: www.eM-jak-media.blogspot.com
Rehabilitacja po udarze - Centrum Opieki i Rehabilitacji Leśna Polana. Opieka 24h - krótkoterminowa i długoterminowa.
Woda destylowana demineralizowana i ultraczysta. Najwyższa jakość i szybka dostawa do Klienta. Zamów wodę online dla domu lub do firmy.
W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"
e-rolnik coraz bliżej?
e-rolnik coraz bliżej? Według badania Agribus 2010 przeprowadzonego przez Martin & Jacob, eksperta rynku rolnego, ponad 70%. gospodarstw rolnych o areale powyżej ...
Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit
Co-working w wersji 2.0. Nowa inicjatywa dla startupów Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit - twierdzi Adam Zygadlewicz, jeden z ...
Czy zawsze warto mieć reklamę PPC wyżej?
Z wynikami organicznymi Google jest podobnie, jak z reklamami w tej wyszukiwarce. Pierwotna prawda brzmi - im wyżej, tym lepiej. Aczkolwiek ...