Przeskocz menu

Aktualności

Warto wiedzieć

Marketing polskich e-sklepów

Co trzeci polski e-sklep stosuje personalizację oferty w oparciu o profil klienta - wynika z badań przeprowadzonych przez firmę Praktycy.com. Ponad 40% sklepów oferuje indywidualne rekomendacje produktów na bazie dotychczasowych zakupów klienta, a sprzedaż wiązaną uzupełniających się produktów wdrożyło już 62% badanych podmiotów - brzmią wybrane wnioski ze wstępnych badań przeprowadzonych w ramach raportu "Polski e-commerce 2009".

Do najbardziej popularnych - i dziś niejako oczywistych - form marketingu polskich sklepów internetowych należy: sprawdzanie dostępności towaru (stosuje to 96% sklepów), sprawdzanie statusu zamówienia (89%) oraz ocenianie produktów przez klientów (73%).

Okazało się również, że 62% badanych sklepów stosuje sprzedaż wiązaną (cross selling) uzupełniających się produktów, a 58% oferuje możliwość złożenia rozszerzonego indywidualnego zamówienia produktu (np. określenie właściwości zamawianego towaru: koloru, parametrów technicznych, ewentualnie zamówienie produktu z limitowanej lub kolekcjonerskiej edycji).

http://www.internetstandard.pl(...)pow.html

ContentLink.pl

powrót

Nasze realizacje

Co ostatnio zrobiliśmy

W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy" dla operatora telekomunikacyjnego firmy BAIT. ...

BAIT - Internet provider

BAIT - Internet provider