Przeskocz menu

Aktualności

Warto wiedzieć

Jak firma powinna zaistnieć na Facebook-u

Silnym markom nie zagrozi nawet najdziwniej prowadzony profil, ale słabsze muszą oduczyć się popełniania szkolnych błędów.

Facebook i inne portale społecznościowe są naturalnym środowiskiem dla organizacji angażujących ludzi w swoją działalność - wszelkiego typu stowarzyszeń, instytucji organizujących cykliczne czy jednorazowe wydarzenia z udziałem publiczności, jednorazowych i długofalowych akcji społecznych.

Sprzyjają firmom, których produkty wzbudzają entuzjazm użytkowników i stają się elementem kreowania własnego wizerunku, statusu, przynależności do określonej grupy społecznej. Mogą to być zarówno urządzenia elektroniczne, elementy ubioru, maszyny ogrodowe, sprzęt umożliwiający uprawianie jakiegoś interesującego hobby, jak i strumienie informacji czy wydarzeń kulturalnych.

Innymi słowy, tam gdzie produkt wiąże się z tożsamością użytkownika, tam Facebook może stać się użytecznym narzędziem w ręku producenta. Wiele firm zupełnie sobie jednak nie radzi z budowaniem własnego profilu na tej niezwykle popularnej platformie społecznościowej.

Aktywność typowej firmy rozpoczynającej działalność na Facebook-u ma charakter spazmatyczny: kilkanaście wpisów w ciągu pierwszych dwóch tygodni, a potem miesiące martwej ciszy. Ponowne ożywienie, zalew zdjęć i materiałów wideo... i znów cisza. Firmy, które ten etap mają już za sobą, starają się zamieszczać posty co kilka dni, ale tylko niektóre są w stanie wyjść poza kopiowanie materiałów ze swojej strony WWW.

więcej przeczytasz na:

http://www.computerworld.pl/ne(...)k.u.html

ContentLink.pl

powrót

Nasze realizacje

Co ostatnio zrobiliśmy

W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy" dla operatora telekomunikacyjnego firmy BAIT. ...

BAIT - Internet provider

BAIT - Internet provider