Przeskocz menu

Aktualności

Warto wiedzieć

Czy zawsze warto mieć reklamę PPC wyżej?

Z wynikami organicznymi Google jest podobnie, jak z reklamami w tej wyszukiwarce. Pierwotna prawda brzmi - im wyżej, tym lepiej. Aczkolwiek od tej reguły (jak i od każdej) istnieją pewne wyjątki.

Agencja Sembox przeprowadziła analizę wyników osiąganych przez teksty reklamowe stosowane w kampaniach linków sponsorowanych jej klientów. W szczególności zbadana została zależność pomiędzy pozycją reklamy PPC a osiąganym współczynnikiem CTR. Zachowana została oczywiście niezmienność innych parametrów kampanii (szczegóły metodologii pod tekstem). Oto najważniejsze wnioski:

* Istnieje znacząca zależność między współczynnikiem CTR, a rankingiem reklamy dla tego samego tekstu reklamowego - średni współczynnik CTR dla pozycji 11 osiąga wartość ok. 1% i rośnie, by osiągnąć wartość maksymalną dla pozycji 1 równą ok. 8%.

* Skuteczność reklam na pozycjach 7 - 9 jest bardzo podobna (waha się w przedziale 1,5 - 2,2%), co można tłumaczyć ich jednakowo małą zauważalnością na tle innych reklam.

* Efektywność reklam w przedziale pozycji 1 - 6 mocno zależy od rankingu reklamy i widać wyraźne różnice (od 0,5 do aż 2,5%) w skuteczności między poszczególnymi pozycjami linku sponsorowanego.

więcej przeczytasz na:

http://www.internetstandard.pl(...)Tak.html

ContentLink.pl

powrót

Nasze realizacje

Co ostatnio zrobiliśmy

W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy" dla operatora telekomunikacyjnego firmy BAIT. ...

BAIT - Internet provider

BAIT - Internet provider