- Animacje
- Bannery
- CMS - Systemy zarządzania treścią
- DTP
- Identyfikacja (CI)
- Portale, vortale
- Pozycjonowanie
- Prezentacje multimedialne
- ShopAd - reklama sklepowa
- Strony i serwisy WWW
- WEB 2.0
Serwis internetowy jest niezbędny firmie każdej wielkości. Obecność w sieci pozytywnie wpływa na wizerunek przedsiębiorstwa, ponieważ jest ono postrzegane jako nowoczesne. Czas poświęcony na udzielanie po raz setny przez telefon informacji na ten sam temat (np. jaka cena, jak złożyć zamówienie) można wykorzystać bardziej efektywnie.
Internet pozwala na zamieszczenie materiałów audiowizualnych, których nie można przekazać w żaden inny sposób (np. interaktywne prezentacje firmy i usług). Wejście w internetowy świat jest dosyć proste.
Oferujemy kompleksowe usługi z zakresu:
- strategii interaktywnych, strategie reklamowe, planowanie i prowadzenie projektów
- kreacja (layoutu stron, narzędzia interaktywne, systemy nawigacji)
- promocji (e-mailingii, linki sponsorowane, optymalizacja w wyszukiwarkach)
- wykorzystania najnowszych technologii (projektowanie i integracja aplikacji, programowanie, hosting).
Tworzenie stron www zaczynamy od określenia celów, jakie chcielibyśmy osiągnąć. Strategia marketingowa różni się w zależności od tego czy chcemy stworzyć sklep internetowy, specjalistyczny serwis tematyczny czy serwis będący jedynie statyczną wizytówką firmy.
Rozpoczęcie prac nad stroną zaczynamy od ustalenia i rejestracji domeny, pod jaką nasz serwis będzie dostępny w Internecie. Następnie przygotowujemy materiały, które pozwolą nam wypełnić serwis treścią. W głównej mierze od wartości tekstów, zdjęć czy plików multimedialnych zależy, jak bardzo witryna będzie atrakcyjna merytorycznie, co z kolei jest jednym z głównych czynników wpływających na jej przewagę nad konkurencją.
Bardzo ważna jest funkcjonalność witryny. To od niej zależy, czy użytkownicy będą w stanie dotrzeć do poszukiwanych informacji. Serwis powinien również dobrze prezentować się niezależnie od używanych przeglądarek.
W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"

Konkurencja coraz ostrzejsza
Zmiany w mechanizmach wyszukiwawczych Netsprintu oraz październikowa premiera nowej wyszukiwarki Onetu są odpowiedzią polskich firm na ekspansję światowego potentata - Google. ...
Niecierpliwi internauci
Według badań Jupiter Research i iProspect internauci używający wyszukiwarek sprawdzają tylko do trzech pierwszych podanych ...
Druga internetowa bańka, czyli ile już powinien zarabiać internet
Na internecie da się zarobić - wiedzą o tym portale, sieci reklamowe, e-sklepy czy serwisy z usługami. Z roku na rok ...
I kwartał 2006 dla polskich portali
Wirtualna Polska pochwaliła się dziś najlepszymi kwartalnymi wynikami w historii, choć nie ujawniła ich wysokości. Zysk netto sięgnął 10% wartości przychodów. ...
Internet bije outdoor i goni radio
Internet był w ubiegłym roku najszybciej rozwijającym się sektorem rynku reklamowego w Polsce - wynika z raportu IAB Polska. Jego wartość ...