- Animacje
- Bannery
- CMS - Systemy zarządzania treścią
- DTP
- Identyfikacja (CI)
- Portale, vortale
- Pozycjonowanie
- Prezentacje multimedialne
- ShopAd - reklama sklepowa
- Strony i serwisy WWW
- WEB 2.0
Serwis internetowy jest niezbędny firmie każdej wielkości. Obecność w sieci pozytywnie wpływa na wizerunek przedsiębiorstwa, ponieważ jest ono postrzegane jako nowoczesne. Czas poświęcony na udzielanie po raz setny przez telefon informacji na ten sam temat (np. jaka cena, jak złożyć zamówienie) można wykorzystać bardziej efektywnie.
Internet pozwala na zamieszczenie materiałów audiowizualnych, których nie można przekazać w żaden inny sposób (np. interaktywne prezentacje firmy i usług). Wejście w internetowy świat jest dosyć proste.
Oferujemy kompleksowe usługi z zakresu:
- strategii interaktywnych, strategie reklamowe, planowanie i prowadzenie projektów
- kreacja (layoutu stron, narzędzia interaktywne, systemy nawigacji)
- promocji (e-mailingii, linki sponsorowane, optymalizacja w wyszukiwarkach)
- wykorzystania najnowszych technologii (projektowanie i integracja aplikacji, programowanie, hosting).
Tworzenie stron www zaczynamy od określenia celów, jakie chcielibyśmy osiągnąć. Strategia marketingowa różni się w zależności od tego czy chcemy stworzyć sklep internetowy, specjalistyczny serwis tematyczny czy serwis będący jedynie statyczną wizytówką firmy.
Rozpoczęcie prac nad stroną zaczynamy od ustalenia i rejestracji domeny, pod jaką nasz serwis będzie dostępny w Internecie. Następnie przygotowujemy materiały, które pozwolą nam wypełnić serwis treścią. W głównej mierze od wartości tekstów, zdjęć czy plików multimedialnych zależy, jak bardzo witryna będzie atrakcyjna merytorycznie, co z kolei jest jednym z głównych czynników wpływających na jej przewagę nad konkurencją.
Bardzo ważna jest funkcjonalność witryny. To od niej zależy, czy użytkownicy będą w stanie dotrzeć do poszukiwanych informacji. Serwis powinien również dobrze prezentować się niezależnie od używanych przeglądarek.
W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"
Cztery kółka Polaków
Acxiom Polska bada polskich kierowców - jakie są ich samochody, kto i gdzie remontuje swoje auta i ile kilometrów przejeżdzają w ...
Unia ucieka nam internetem
Rynek IT, a zwłaszcza telekomunikacja, staje się lokomotywą całej unijnej gospodarki. Niestety, Polska wciąż wlecze się w ognie, tymczasem inne państwa ...
Milion utworów w 4 dni
Serwis iTunes przebojem wdarł się na japoński rynek sklepów oferujących sprzedaż muzyki przez Internet. Koncern Apple poinformował, że w przeciągu pierwszych ...
Ponad 40 proc. Polaków nie lubi reklam
Ponad 40 proc. dorosłych Polaków nie lubi reklam i uważa, że są zmuszeni do ich oglądania. Reklam nie lubimy, bo uważamy, ...
Drugi boom
Internetowi reklamodawcy coraz chętniej spoglądają na specjalistyczne serwisy poświęcone finansom. Dzisiejszy internet zaczyna szerzej otwierać się na portale tematyczne. Właśnie te ...