Coolbrands 2005
Zagraniczne marki są bardziej jazzy niż polskie. Kobiety bardziej cool niż mężczyźni. Palenie natomiast zdecydowanie nie jest trendy, tak zdecydowali w głosowaniu internauci. Pora na ocenę marek przez specjalnie powołaną Radę Marek.
Pierwsza polska edycja projektu Coolbrands 2005 wprowadzana przez agencję New Communications składa się z dwóch części. W pierwszej z nich, już zakończonej, wszyscy, którzy chcieli wziąć udział w akcji, mogli za pośrednictwem strony www.coolbrands.onet.pl wytypować marki, które uważają za najbardziej cool.
Internauci mogli głosować na marki w 12 kategoriach, m.in. "Moda", "Media", "Rozrywka" czy "Podróże". Listy marek do oceny zostały przygotowane na podstawie comiesięcznych badań przez partnera projektu agencję Streetcom. Jest to pierwsza w Polsce firma specjalizująca się w badaniach poglądów młodzieżowych liderów opinii. W przeprowadzonym głosowaniu w kategorii "Rozrywka i Rekreacja" uznaniem internautów cieszyły się marki takie jak m.in. Gadu-Gadu, McDonald's czy Multikino. Wśród marek motoryzacyjnych najczęściej pojawiały się: Porsche, Jaguar oraz BMW Z4, natomiast najbardziej cool napojami ezalkoholowymi okazały się Coca - Cola, Tymbark oraz Kubuś. Partnerami medialnymi projektu są MTV Polska, Onet.pl oraz Radiostacja.
W drugim etapie lista marek przygotowana przez Streetcom i uzupełniona głosami internautów zostanie poddana surowej ocenie Rady Marek. Jej skład został ustalony na podstawie badań Streetcomu w porozumieniu z agencją New Communications oraz centralą Coolbrands w Londynie.
W skład pierwszej polskiej Rady Marek Coolbrands wchodzą ludzie ze świata mediów, kreatorzy marek oraz artyści. Przewodniczącym został Artur Budziszewski prezes Streetcom.
Projekt Coolbrands jest częścią ogólnoeuropejskiego badania, mającego na celu określenie gustów i preferencji konsumentów w Europie i jest ściśle związany z wcześniej organizowanym w Polsce projektem Superbrands. Uzupełnia on Superbrands o najsilniejsze marki postrzegane jako modne, cool, trendy czy jazzy.
Superbrands to niezależna organizacja, która działa od ponad 10 lat, obecnie już w 46 krajach. Jej zadaniem jest promowanie i nagradzanie silnych marek na poszczególnych rynkach. Organizacja rozpowszechnia ideę "brandingu" poprzez wydawanie albumów przedstawiających opis sukcesu (studium przypadku) najmocniejszych na danym rynku marek. Album Coolbrands będzie pierwszym w Polsce wydawnictwem poświęconym brandingowi cool marek.
Projekt Coolbrands wcześniej był organizowany w krajach takich jak Wielka Brytania czy Holandia.
W tym roku konkurs jest częścią ogólnoeuropejskiego badania. Jest on organizowany w Holandii, Czechach, Danii, Finlandii, Francji, w Niemczech, Finlandii, w Grecji, na Węgrzech, Islandii, Irlandii, we Włoszech, Norwegii, Portugalii, Rosji, Hiszpanii, Szwajcarii, UK i Szwecji.
Rehabilitacja po udarze - Centrum Opieki i Rehabilitacji Leśna Polana. Opieka 24h - krótkoterminowa i długoterminowa.
Woda destylowana demineralizowana i ultraczysta. Najwyższa jakość i szybka dostawa do Klienta. Zamów wodę online dla domu lub do firmy.
W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"
e-rolnik coraz bliżej?
e-rolnik coraz bliżej? Według badania Agribus 2010 przeprowadzonego przez Martin & Jacob, eksperta rynku rolnego, ponad 70%. gospodarstw rolnych o areale powyżej ...
Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit
Co-working w wersji 2.0. Nowa inicjatywa dla startupów Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit - twierdzi Adam Zygadlewicz, jeden z ...
Czy zawsze warto mieć reklamę PPC wyżej?
Z wynikami organicznymi Google jest podobnie, jak z reklamami w tej wyszukiwarce. Pierwotna prawda brzmi - im wyżej, tym lepiej. Aczkolwiek ...