Marketing w wyszukiwarkach coraz bardziej opłacalny
W 2006 roku aż 37% amerykańskich firm zajmujących się marketingiem w wyszukiwarkach (SEM) będzie się mogło pochwalić przychodami powyżej 15 mln USD. Jeszcze rok temu tylko co czwarta przekroczyła ten próg przychódów.
Rosnące znaczenie marketingu w wyszukiwarkach widać też po coraz większym zainteresowaniu marketerów zaawansowanymi narzędziami do zarządzania kampanią oraz narzędziami analitycznymi, o czym informuje raport przygotowany przez JupiterResearch.
Wraz ze wzrostem wymagań związanych z kompetencjami SEM, ma rosnąć liczba zleceń dla wyspecjalizowanych firm zewnętrznych. Jak poinformował autor raportu "US SEM Executive Survey, 2006", Sapna Satagopan, ponad połowa większych marketerów zleca na zewnątrz wykonanie przynajmniej jednej usługi rocznie.
Marketerzy specjalizujący się w marketingu w wyszukiwarkach wydają coraz więcej. Prawie 24% z nich przeznaczyło ponad 500 tys. USD na kampanie SEM, podczas gdy w 2004 roku było ich dwukrotnie mniej.
66% marketerów planuje na ten rok zwiększyć wydatki na SEM, przy czym odsetek ten rośnie do 72% wśród specjalistów z ponadprzeciętnym doświadczeniem w tej dziedzinie, czyli takich, którzy korzystają z zaawansowanych systemów do zarządzania licytacjami oraz narzędziami analitycznymi.
http://www.internetstandard.pl(...)id=94406
Rehabilitacja po udarze - Centrum Opieki i Rehabilitacji Leśna Polana. Opieka 24h - krótkoterminowa i długoterminowa.
Woda destylowana demineralizowana i ultraczysta. Najwyższa jakość i szybka dostawa do Klienta. Zamów wodę online dla domu lub do firmy.
W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"

e-rolnik coraz bliżej?
e-rolnik coraz bliżej? Według badania Agribus 2010 przeprowadzonego przez Martin & Jacob, eksperta rynku rolnego, ponad 70%. gospodarstw rolnych o areale powyżej ...
Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit
Co-working w wersji 2.0. Nowa inicjatywa dla startupów Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit - twierdzi Adam Zygadlewicz, jeden z ...
Czy zawsze warto mieć reklamę PPC wyżej?
Z wynikami organicznymi Google jest podobnie, jak z reklamami w tej wyszukiwarce. Pierwotna prawda brzmi - im wyżej, tym lepiej. Aczkolwiek ...