Liczy się 4% słów kluczowych
Warto optymalizować wyniki wyszukiwania dla 4% unikalnych zapytań, gdyż stanowią one 50% wszystkich zapytań w wyszukiwarkach na witrynach firm. Jeszcze mniej, bo tylko 2% najczęściej wpisywanych zapytań, generuje połowę ruchu na stronach typu e-commerce. Warto dodać, że 12% spośród wszystkich analizowanych zapytań zwracało zerowe wyniki. W przypadku stron z kategorii e-commerce zerowe wyniki wystąpiły w przypadku 8,5 % zapytań.
Do takich wniosków doszli analitycy z grupy Patricia Seybold Group, która przeprowadziła badanie dla firmy WebSideStory. Dokonano analizy 34 milionów zapytań na 40 witrynach indeksowanych przez WebSideStory Search oraz HBX Analitics.
Hasła wpisywanie w pole wyszukiwarki, są wielkim prezentem od klientów. Mówią Ci czego chcą, do tego swoimi własnymi słowami - pisze autorka raportu Susan A. Aldrich.
Autorzy raportu zwracają uwagę, że wyszukiwarka na stronach firmy jest bezcennym źródłem informacji, dzięki któremu można przygotować witrynę tak, aby jak najbardziej odpowiadała potrzebom użytkowników. Dodają, że optymalizacja wyników wyszukiwania na stronach firmy powinna być tak samo ważna jak SEM (Search Engine Marketing).
http://www.internetstandard.pl(...)id=94290
Rehabilitacja po udarze - Centrum Opieki i Rehabilitacji Leśna Polana. Opieka 24h - krótkoterminowa i długoterminowa.
Woda destylowana demineralizowana i ultraczysta. Najwyższa jakość i szybka dostawa do Klienta. Zamów wodę online dla domu lub do firmy.
W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"

e-rolnik coraz bliżej?
e-rolnik coraz bliżej? Według badania Agribus 2010 przeprowadzonego przez Martin & Jacob, eksperta rynku rolnego, ponad 70%. gospodarstw rolnych o areale powyżej ...
Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit
Co-working w wersji 2.0. Nowa inicjatywa dla startupów Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit - twierdzi Adam Zygadlewicz, jeden z ...
Czy zawsze warto mieć reklamę PPC wyżej?
Z wynikami organicznymi Google jest podobnie, jak z reklamami w tej wyszukiwarce. Pierwotna prawda brzmi - im wyżej, tym lepiej. Aczkolwiek ...