Polacy przywiązują wagę do nazw domen internetowych - wynika z badań Centrum Nowej Technologii dotyczącego wizerunku firm w internecie.
Dla prawie 57 proc. respondentów nazwa strony www jest ważna, a dla prawie 13 proc. osób z tej grupy jest nawet bardzo ważna. Dla 8 proc. respondentów nazwa domeny nie ma żadnego znaczenia. Tłumacząc swe odpowiedzi ankietowani zaznaczali, że najważniejsze jest by nazwa była krótka i łatwo wpadała w pamięć (43 proc.). O wiele ważniejsze jest by nazwa strony dotyczyła nazwy firmy (38,2 proc.), niż nawiązywała do jej treści (16,2 proc.).
Ponad 59 proc. ankietowanych zaznaczyło, że odpowiednia końcówka w domenie może nadawać jej prestiżu. Największym prestiżem cieszą się strony z rozszerzeniem "pl" (41,7 proc.). Na drugim miejscu znalazła się końcówka "com.pl" (25,5 proc.). Prawie 12 proc. ankietowanych najbardziej prestiżowym rozszerzeniem wybrało "eu", które pojawiło się w obiegu zaledwie dwa miesiące temu.
Najbardziej znane na świecie rozszerzenie "com" w Polsce zajęło dopiero piąte miejsce (8,9 proc.) i zostało wyprzedzone jeszcze przez "org" (10,3 proc.), używane przez stowarzyszenia i organizacje. Na kolejnych miejscach uplasowały się końcówki: "biz" (domeny biznesowe), "net", regionalne (np. "krakow.pl") oraz "info".
http://www.mediarun.pl/news/id/16064
Rehabilitacja po udarze - Centrum Opieki i Rehabilitacji Leśna Polana. Opieka 24h - krótkoterminowa i długoterminowa.
Woda destylowana demineralizowana i ultraczysta. Najwyższa jakość i szybka dostawa do Klienta. Zamów wodę online dla domu lub do firmy.
W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"

e-rolnik coraz bliżej?
e-rolnik coraz bliżej? Według badania Agribus 2010 przeprowadzonego przez Martin & Jacob, eksperta rynku rolnego, ponad 70%. gospodarstw rolnych o areale powyżej ...
Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit
Co-working w wersji 2.0. Nowa inicjatywa dla startupów Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit - twierdzi Adam Zygadlewicz, jeden z ...
Czy zawsze warto mieć reklamę PPC wyżej?
Z wynikami organicznymi Google jest podobnie, jak z reklamami w tej wyszukiwarce. Pierwotna prawda brzmi - im wyżej, tym lepiej. Aczkolwiek ...