Przeskocz menu

Aktualności

Warto wiedzieć

Dealerzy samochodowi wydają coraz więcej na reklamę w sieci

Dealerzy samochodowi przesuwają budżety reklamowy z form tradycyjnych na internetowe kampanie marketingowe. Jak podaje National Automobile Dealers Association (NADA), w 2005 roku statystyczny dealer przeznaczył 9 proc. budżetu reklamowego na tego typu promocję.

Rok wcześniej udział ten wynosił 6,7 proc., a w 1995 r. wogóle nie korzystano z tej formy reklamy. W 2005 r. przeciętny dealer samochodowy wydał około 36 tys. dolarów na reklamę internetową, natomiast wśród większych dealerów, sprzedających rocznie ponad 750 nowych pojazdów, suma ta wyniosła średnio 69 tys. dolarów.

http://www.mediarun.pl/news/id/16202

ContentLink.pl

powrót

Nasze realizacje

Co ostatnio zrobiliśmy

W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy" dla operatora telekomunikacyjnego firmy BAIT. ...

BAIT - Internet provider

BAIT - Internet provider