Przeskocz menu

Aktualności

Warto wiedzieć

Reklamy z zupełnie nagimi kobietami nie są skuteczne

Reklamy z zupełnie nagimi modelkami działają najmniej - wynika z badań przeprowadzonych przez dom mediowy PRO Media House wspólnie z Instytutem Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Z badań wynika, że wątki erotyczne przyciągają uwagę do reklamy, ale jednocześnie utrudniają jej zapamiętywanie. Badanie polegało na tym, że mężczyznom w wieku 24-35 lat pracującym w firmie średniej wielkości zaprezentowano reklamę w trzech wariantach: z kobietą nagą, półnagą i całkowicie ubraną. Z wypełnionych przez nich kwestionariuszy wynika, że w przypadku nośników reklamy zewnętrznej najlepiej zapamiętana została reklama, na której modelka była półnaga. Z kolei w prasie najskuteczniejsza była reklama z ubraną modelką. Natomiast umieszczenie w reklamie nagiej kobiety przyniosło odwrotny od zamierzonego efekt, bo odwróciła ona uwagę większości badanych mężczyzn od reklamowanego produktu.
(MAZ)

http://www.press.pl/newsy/poka(...)57&rss=1

ContentLink.pl

powrót

Nasze realizacje

Co ostatnio zrobiliśmy

W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy" dla operatora telekomunikacyjnego firmy BAIT. ...

BAIT - Internet provider

BAIT - Internet provider