Przeskocz menu

Aktualności

Warto wiedzieć

Branże zjednoczone przeciw zmianom klimatycznym

ONZ i Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA rozpoczęły projekt "Hopenhagen" - kampanię przygotowującą społeczność międzynarodową do planowanej na grudzień Konferencji Klimatycznej (COP15) w Kopenhadze.

W projekt na zasadach non profit licznie zaangażowali się przedstawiciele branży marketingowej, m.in.: Ogilvy and Mather (odpowiedzialna za strategię i kreację), MDC Partner's Colle + McVoy (autor rozwiązań cyfrowych), Omnicom's Ketchum (który zajmuje się międzynarodowym PR).

- Światowi liderzy spotkają się podczas Konferencji Klimatycznej w grudniu, ale każdy obywatel może mieć wpływ na jej rezultaty. Hopenhagen (od ang. Hope - nadzieja) to więcej niż nadzieja. Tu chodzi o globalną akcję, o globalny traktat dotyczący klimatu i o lepszą przyszłość dla wszystkich ludzi - powiedział Sekretarz Generalny ONZ Ban Ki-moon.

- Zapobieganie zmianom klimatu jest uniwersalnym wyzwaniem i wierzymy, że ludzie są gotowi do aktywności, potrzebują tylko wspólnej platformy działania - ocenił dyrektor wykonawczy IAA Michael Lee.

-Wierzymy w siłę inspiracji i możliwość rzeczywistych zmian - powiedział Khai Meng Tham, dyrektor kreatywny Ogilvy and Mather.

Hopenhagen będzie projektem otwartym, który może wesprzeć każdy. Kreatywny wkład, idee i różne punkty widzenia obywateli z całego świata będą wykorzystywane do generowania treści online i offline.

Więcej na:

http://www.marketingandmore.pl(...)nym.html

ContentLink.pl

powrót

Nasze realizacje

Co ostatnio zrobiliśmy

W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy" dla operatora telekomunikacyjnego firmy BAIT. ...

BAIT - Internet provider

BAIT - Internet provider