Konsultant call center jest jak billboard
Pracownik call i contact center jest "pierwszym uchem i głosem firmy". Musimy pamiętać o podstawowej zasadzie, że nie ma takiej możliwości by drugi raz uzyskać efekt pierwszego wrażenia.
Dlatego już pierwsze zdanie, jakim call i contact center wita Klienta ma znaczenie dla końcowego efektu zlecenia. Skuteczna praca call center może zaowocować wzrostem sprzedaży danego produktu, a do tego bezpośrednio kształtować wizerunek danej marki.
Niestety w Polsce to narzędzie jest nadal niewystarczająco eksploatowane, a rynek marketingu nie docenia korzyści, jakie może przynieść skuteczna kampania realizowana przez telemarketerów.
Zakładamy, że popularność call i contact center w Polsce będzie stale wzrastać. Na razie to wciąż nie wykorzystane narzędzie biznesowe, którego wartość należy systematycznie podkreślać.
Działania call i contact center to przede wszystkim marketing. Jedna z pierwszych informacji, która jest przekazywana na szkoleniach wstępnych przyszłym Konsultantom Call One to, że praca zespołu będzie miała taką samą funkcję, jak billboard, czy też spot reklamowy w telewizji.
Z tą różnicą, że podczas indywidualnej rozmowy z Klientem rozmówca nie odwróci wzroku, ani też nie wyjdzie do kuchni parzyć herbatę, zatem skuteczność przekazu jest większa. Patrząc z tej perspektywy możemy zobaczyć siłę jednostkowego przekazu kanału call i contact center.
Główną zaletą call center jest fakt, że stanowi ono bezpośredni kanał sprzedaży, którego efekty są w pełni mierzalne. Ponadto jest punktem, w którym jednostkowa interakcja z Klientem może przełożyć się na konkretną sprzedaż.
Więcej przeczytasz na:
http://www.brief.pl/wiadomosci(...)ard.html
Rehabilitacja po udarze - Centrum Opieki i Rehabilitacji Leśna Polana. Opieka 24h - krótkoterminowa i długoterminowa.
Woda destylowana demineralizowana i ultraczysta. Najwyższa jakość i szybka dostawa do Klienta. Zamów wodę online dla domu lub do firmy.
W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"
e-rolnik coraz bliżej?
e-rolnik coraz bliżej? Według badania Agribus 2010 przeprowadzonego przez Martin & Jacob, eksperta rynku rolnego, ponad 70%. gospodarstw rolnych o areale powyżej ...
Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit
Co-working w wersji 2.0. Nowa inicjatywa dla startupów Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit - twierdzi Adam Zygadlewicz, jeden z ...
Czy zawsze warto mieć reklamę PPC wyżej?
Z wynikami organicznymi Google jest podobnie, jak z reklamami w tej wyszukiwarce. Pierwotna prawda brzmi - im wyżej, tym lepiej. Aczkolwiek ...